19:30, Burgers, Eindhoven (was: Re: Bijeenkomst 16 maart)

Hoi,

Op Sun 15 Mar 2009 om 11:41:58 +0100 schreef Kees Stravers:
> Volgens de annalen is de volgende Enosig bijeenkomst op 16 maart, want
> dit is de derde maandag van maart. Tot mijn verbazing tref ik nu eens
> geen conflicterende afspraak in mijn agenda aan, dus ik wilde weer eens
> bij Burgers verschijnen.

Gezellig!

Ikzelf zal dan in Burgers eten, ik ben er vanaf een uur of 18:30 tot ongeveer
20:00.  Mogelijk kom ik later op de avond nog terug.  Ik zal een stapel Debian
Tshirts meenemen, ik verkoop ze voor € 10,- en € 15,-, zie
http://mdcc.cx/tshirt/ .  Verder sign ik graag PGP keys (zie
http://mdcc.cx/gnupg/); neem keyslip en paspoort of rijbewijs mee als je je key
door mij gesigned wilt hebben.

> In welk zaaltje was het ook al weer?

Er heeft zich nog geen spreker gemeld.  We kunnen dus wel gewoon in het
kroeg-gedeelte van Burgers gaan zitten.

Tot maandag, Groeten,