Re: enosig-bijeenkomt augustus

Op 25-07-2008 om 10:47 schreef Joost van Baal:
> <knip>

> Ja! Ik!

De XSLT transformaties en de XML-pipelines hebben mijn interresse.

> Maandag 4 augustus heb ik al een andere afspraak staan, dan kan ik
> hoogstwaarschijnlijk niet naar enosig @ Burgers komen :(

Laten we enosig een doe-cratie houden. ( Geen democratie waar meeste
stemmen gelden, maar waar doen geldt ) Dus ik wil het aan sprekers over
laten op welke bijeenkomst ze met hun voordracht body aan de meeting
geven. Het informele gedeelte kan toch wel. Zo ben ik de eerste maandag
van de maand weer in Burgers. (vanaf 20:00 uur)

Cheers
Geert Stappers

P.S.
Over informeel: http://har2009.org