Re: zaterdag 13 september Baarn Brandpunt vijfde versie Nederlandse SoftwareFreedomDay 2008 (o.a. OpenStreetMap en OLPC)

Geert Stappers wrote:

> Hoi,
>
> Hier op deze mailinglist had ik er nog niets van gelezen.
> Subject: zaterdag 13 september Baarn Brandpunt vijfde versie Nederlandse SoftwareFreedomDay 2008 (o.a. OpenStreetMap en OLPC)
>
> Cheers
> Geert Stappers

Het klinkt interessant, maar ik weet nog niet of ik dan kan.

> P.S.
> Wie komt er de eerste maandag van Augustus naar Burgers?

Ik kan op zich best komen, en wil ook wel iets voorbereiden over
MathDox: de interactieve wiskundige documenten waar wij mee werken.
Vooral de techniek daarachter lijkt me interessant: communicatie van
wiskunde van en naar Computer Algebra Systemen, transformaties met XSLT,
XML pipelines, ....

Is daar iemand in geïnteresseerd ?

Het zou eventueel ook voor een andere keer kunnen.

Mvg,

Jan Willem

<<inline: application/pgp-signature>>