Bijeenkomst 7 Apr 2008: Presentatie: kleinschaalijk gebruik van Asterisk, the Open Source PBX

Op de volgende Enosig bijeenkomst, op 7 April 2008, zal ik een
presentatie over kleinschaalijk - maar toch niet helemaal basis -
gebruik van Asterisk doen. De presentatie zal in het Engels zijn.

Asterisk is een telefooncentrale als een programma voor Unixy
besturingsystemen, zoals GNU/Linux; het is vrij software, GNU GPLv2.

Als deel van die presentatie zal ik een beetje over QoS met Linux en
met ADSL modems spreken (en over kontrol nemen over jouw eigen
hardware).