Re: EIPSI opening

Jan Willem Knopper wrote:
> Hoi,

Een link naar het gedetailleerde programma is onder toegevoegd.

> Gisteren tijdens de lezing van Alan Cox had ik het met een aantal mensen
> van ENOSIG over de officiële opening van EIPSI gehad. Hierbij wat meer
> informatie hierover:
>
> Op maandag 21 en dinsdag 22 april is de opening van EIPSI, Eindhoven
> Institute for the Protection of Systems and Information, een nieuw
> onderzoeksinstituut aan de TU/e.
>
> Deelname is gratis, registreren kan tot woensdag 9 April.
>
> Meer informatie is te vinden op:
> http://www.win.tue.nl/eipsi/grandopening.html
>
> Zodra er uitgebreidere informatie is (een gedetailleerd programma of
> [...]

Het uitgebreide programma is nu beschikbaar op:

http://www.win.tue.nl/eipsi/timeschedule.html

De eerste dag zou voor iedereen interessant moeten zijn, de tweede dag
is meer wiskundig.

Groeten,

Jan Willem

<<inline: application/pgp-signature>>