Avondje Alfresco en social computing (11 feb 19:30)

Beste liefhebbers van Open Source,

Op 11 februari gaan we een leuk avondje vullen met Alfresco en het
omvangrijke vakgebied erachter. De precieze invulling en duur van de
presentatie staat nog niet helemaal vast, maar ik verklap alvast dat
Alfresco een ontzettend breed pakket is, voor o.a. Enterprise Content
Management (ECM).

Vanwege de breedte raakt de presentatie ook uiteenlopende onderwerpen: van
Open Source java tot ECM commercie, van Web2.0 development tot Social
Computing, van PHP tot Flex web services en van mijn laptop tot Linux
datacenters.

Met vriendelijke groeten,
Koen
ps.
Fijn dat we de filmzaal mogen gebruiken, moeten we deze voorafgaand
reserveren van 19:30 tot... ?