morgen, maandag 2008-02-11, 19:30 enosig meeting in Burgers, Eindhoven. onderwerp: Alfresco en social computing

Hoi,

Op Wed 23 Jan 2008 om 07:52:38 +0100 schreef Koen Aben:

> Op 11 februari gaan we een leuk avondje vullen met Alfresco en het
> omvangrijke vakgebied erachter. De precieze invulling en duur van de
> presentatie staat nog niet helemaal vast, maar ik verklap alvast dat
> Alfresco een ontzettend breed pakket is, voor o.a. Enterprise Content
> Management (ECM).
>
> Vanwege de breedte raakt de presentatie ook uiteenlopende onderwerpen: van
> Open Source java tot ECM commercie, van Web2.0 development tot Social
> Computing, van PHP tot Flex web services en van mijn laptop tot Linux
> datacenters.

<snip>

Op Sat  9 Feb 2008 om 08:45:06 +0100 schreef Geert Stappers:
> P.P.S.
> Maandag 11 februari zal ik niet op de bijeenkomst zijn.
> Zalen & Zaken regelen zit er dan ook niet aan.
> So feel free to step forward

Ik zal morgen zorgen dat de filmzaal vanaf een uur of 19:00 open is.
Die is te bereiken via de deur rechts van de "Vredesoase", waar we
normaal zitten.  Je gaat dan langs de bar in het eetcafé.  Ik geloof dat
die deur met een grote ijzeren pijl gemarkeerd is.

Het is nog steeds allemaal te doen bij Woon/werk-pand Burgers
(http://www.hertogstaat.nl/), Hertogstraat 2, Eindhoven, tel
040-2113953.

Tot morgen, Groeten,