strakkere anti-spam instellingen op enosig-lijst (was: Re: Fwd: 25 people moderator request(s) waiting)

Hoi,

Op Tue 18 Jul 2006 om 06:46:54 +0200 schreef Joost van Baal:

> Ik heb nog steeds op mijn todo-lijstje staan: configureer @enosig.org zo
> dat mail voor dat domein ge-grey-list wordt.  Ik zet t wat hoger op mijn
> lijstje.  Ik verwacht dat dat de spamoverlast flink zal doen afnemen.

Ik heb de lijst ge-herconfigureerd: nu moeten mensen zich eerst
aanmelden voordat ze kunnen posten.  Mailtjes die naar de lijst gestuurd
worden door mensen die niet aangemeld zijn, worden stilzwijgend
weggegooid.

Minder handwerk bij het bevechten van spam dus.