Re: Consultatie Europese Commissie over patentstelsel

Op vr 10 mrt 2006 om 01:00:51 +0100 schreef Hans Lambermont:
> ----- Forwarded message from Bram Moolenaar -----
>
> De Europese Commissie houdt een raadpleging over het octrooistelsel.
> Allemaal prachtige dingen zoals goedkopere octrooien worden nagestreeft.
> En en passant wordt de positie van softwareoctrooien verstevigd.
>
> De FFII heeft een website aan de raadpleging gewijd.
> http://consultation.ffii.org/
>
> Zegt het voort, hoe meer mensen de vragenlijst beantwoorden, hoe beter.
>
> --

Invullen kan tot 31 maart 2006.  Het lijkt erop dat het vooral nuttig is
als mensen die bedrijven of instellingen vertegenwoordigen, reageren.
Je kunt ook in het Nederlands antwoorden.  Als je erg weinig tijd hebt,
doe dan geen moeite: FFII heeft een "doe dit als je weinig tijd
hebt"-pagina, maar ook die kostte me bijna een uur.  Als je overweegt
te reageren, dan wil ik je het mailtje dat ik stuurde wel laten zien.
Misschien dat het jou dan minder tijd kost :)