Re: VoIP SIP Blue tooth

Geert Stappers wrote:

> Mijn vraag in blokletters:  Wat zijn de ervaringen?
> Wat ik zelf al weet: Dat Asterix SIP "praat" (afrond is dat niets  :-)

Hi Geert,

Ervaringen zijn best goed eigenlijk. Kwaliteit houdt niet over, maar
goed te doen. Heb zelf een hard phone gekocht
http://www.grandstream.com/y-gxp2000.htm en draai ook asterix. Probeer
eens http://gratissip.nl/. Als je de shows van http://tllts.info/dl.php
volgt krijg je ook een redelijk goede indruk. Die gasten doen vrijwel
alle interviews via asterix.

http://www.voip-info.org/wiki/ ken je al neem ik aan?