Re: belastingdienst publiceert Aangifteprogramma 2005 (Linux) (was: Re: [Fwd: verzoek belastingSoftware te testen door LINUXgebruikers.])

On Wednesday 08 February 2006 11:10, Joost van Baal wrote:
> Hoi,
> Zou het nuttig zijn de belastingdienst te vragen of het toegestaan is
> een binary Debian package te publiceren van ib2005_linux.tar.gz?  Zou
> het nuttig zijn de belastingdienst te vragen het mogelijk te maken
> binary packages voor AMD64, PowerPC etc. te publiceren?
het komt er weer op neer: to source or not to source.
een beetje zot dat ze enerzijds specs publiceren, en daarna verwachten dat
iedereen die geen IA32 mandrake/redhat heeft maar zelf een interface gaat
schrijven. blijkbaar begrijpen ze het open source idee nog niet helemaal :)

> Als het mag, dan wil ik daar wel tijd in steken.  Maar dat ga ik niet
> alleen doen...
waarschijnlijk zullen ze NDA eisen, maar daarna is het toch niet veel werk?

tony