Re: gpg oopsje

On Wed, Feb 09, 2005 at 12:52:52PM +0100, Tony den Haan wrote:

> sja, maar het ging dan ook fout toen ik een send-keys deed :)
> 2 IDs die teveel op elkaar leken, en dat was ook de reden dat ik wilde
> opruimen..

Dan heb je zelf inderdaad door de voet geschoten.
Google zal daar niet veel over vinden,
mensen vertellen niet zo graag over domme dingen die ze gedaan hebben.

Je zult dus een nieuwe set sleutels aan moeten maken.

En dan nu de mailinglist vraag:

  Kun je met je oude, ingetrokken, key de nieuwe key signen?

En nu in het engels:

You have shot yourself in the foot.
Google wouldn't find much about it,
people are generally not proud about their mistakes.

You have generate a new key pair.

And now the mailinglist question:

  Can you sign with the revoked key sign the new one?

Cheers