Re: Debian/Ubuntu pakket uploader gezocht

On vr, 2005-01-21 at 16:54 +0100, Lionel Elie Mamane wrote:

> Goed. Debian heeft al "mozilla-firefox-locale-nl-nl"; wat brengt jij
> deb meer?

Uhm ... niks geloog ik. Ik had dat pakket nog niet gezien aangezien ik
hier alleen de Ubuntu repositories bijhoud.

> Zal je het ook in de toekomst doen als er een nieuwe versie
> van Firefox uitkomt? Wil je daarvoor Debian developer worden, of
> altijd door een sponsor gaan?

Nee, aangezien het probleem reeds opgelost is

> Heb je de "Debian Policy" gelezen? En de "Developer's Reference" en de
> "New Maintainers' Guide"?

Lang geleden ;)

> Ik zou het in principe kunnen doen, modulo tijdproblemen. Misschien in
> éen of twee weken; zie ook hieronder.

Sorry voor het ongemak, maar laat maar zitten aangezien het in Debian al
gefixed is. De 0.93 versie voor Ubuntu Warty moeten mensen maar
handmatig downloaden.

> Hoe heb je de .deb gemaakt? Heb je gekeken hoe de andere Mozilla
> Firefox taalsupport packeten werken en hetzelfde gedaan of heb je het
> "opnieuw uitgevonden"?

apt-get source ...locale-de
en dan wat sed-opdrachten

> (Ik ben sinds Woensdag een Debian Developer;

Goed!