Re: belastingdiskette

Hoi Jeroen,

On Wed, Oct 20, 2004 at 04:51:45PM +0200, Joost van Baal wrote:
> [...]
<snip>

> De interface specificaties zijn (een beetje) publiek beschikbaar:
>
> http://www.belastingdienst.nl/software/software-02.htm

Was jij niet een beetje betrokken bij het beschikbaar krijgen van deze
specs?  Weet jij waarom ik eerst een formulier moet invullen; dat per
post moet opsturen; moet wachten totdat een accountmanager van de
Belastingdienst contect met me opneemt; een afspraak met die
accountmanager moet maken; een ondersteuningsabonnement moet afsluiten;
en naar een afgeschermd site-onderdeel moet gaan; voordat ik de
specificaties van het interface kan inzien?

Groeten,

Joost

<<inline: signature.asc>>