Re: reminder: enosig at de Groot, tomorrow friday 18th, 21:00 (was: Re: Anthropologist visiting Eindhoven ...)

On Thu, 17 Oct 2002 23:17:19 +0200 (CEST)
Rudi Sluijtman <rudi@xxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Hoi Jeroen,
>
> waarom maak je van simpele ascii-tekst een base64 gecodeerde attachment?
> Dat kunnen we misshien morgen bij een glas guinness bespreken ;-)

Dat heb ik inderdaad een keer meer gehoord en ik heb voor de verandering geen flauw idee. Ik doe niets meer dan mijn emails signen met mijn gpg key, en gebruik verder Sylpheed als mailer. Op zich niets mis mee dus. Maar ik heb inderdaad een keer meer gehoord dat ik geen test maar een attachment rondstuurde.... Weird dus.. Maar inderdaad, dat bespreken we morgen wel onder het genot van een goed glas bier.

Je bent in ieder geval emacs gebruiker, dat mag ik wel :)

groet,
Jeroen

<<application/pgp-signature>>