Re: Jubileum

On Thu, May 24, 2018 at 11:44:33PM +0200, Michiel Buddingh wrote:

> De Eindhovense Computer Associatie, ECA, heeft a.s. zaterdag haar
> veertigjarig jubileum.  Voor de geinteresseerden staat er meer over
> ECA en wat ze doen op https://www.eca-mail.org/
>
> Naar onze rekening bestaat ENOSIG dan ook, eh, ongeveer 140 Ki-uur.
> Zijn er mensen geïnteresseerd in het vieren van dit feest, eventueel
> icm. een bezoek van ECA?

Ja, ware het niet dat ik reeds andere plannen heb.

(Ja, niet handig om een "ga je mee" te beantwoorden met "nee",
  ( of niks laten horen/lezen dan beter is, kunnen t.z.t. bespreken )
)

> Om verder aan te sluiten bij het AVG/GDPR-feest dat ongetwijfeld in
> ieders mailbox binnenspoelt: Mocht u bezwaar maken tegen verwerking van
> (evt. historische) berichten met persoonsinformatie op de
> ENOSIG-mailinglijst of website, dan kunt u verzoeken richten aan
> info@xxxxxxxxxx.

Prima aanbod.
Ja, dat is een compliment.

Alle respect voor het invullen van het recht om vergeten te worden.

Groeten