Date: Sat, 7 May 2016 16:11:39 +0200
From: Geert Stappers
To: debian-user-dutch@xxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: op blog gezet

On Wed, May 04, 2016 at 10:57:50AM +0200, mj wrote:
> Benieuwd, heb je blog via google inmiddels gelocaliseerd. :-) Laat je
> hier even weten wanneer je die details op je blog gezet hebt..? (dan
> hoef ik die url niet zo strak in de gaten te houden)

Dat blog gebeuren is wel iets waar ik meer van zou willen weten.

Wat ik er van weet is dat:
* webbrowser als "reader" kunt gebruiken
* je een "subscribe" kunt doen
* er 'atom' en 'rss' is

Wat ik zou willen weten
* wat een speciale "reader"  anders/meer/beter doet dan een webbrower
* hoe notify van "new content" er uit ziet
* hoe "unsubscribe" te doen
* hoe een keuze te maken voor 'atom' of 'rss' (als dat belangrijk is)

Dat in andere woorden
| Niet dat ik weet wat bloggen eigenlijk allemaal inhoud,
| maar weet wel dat "notify new content" onderdeel van "bloggen" is.

Dus
> (dan hoef ik die url niet zo strak in de gaten te houden)
is "geregeld", maar ik kan niet uitleggen hoe.

Groeten