RFID-tag reader

Hallo ENOSIG people,

Ik heb wat RFID-tags van hardloopwedstijden overgehouden.
Nu ben ik dus benieuwd of het meer is dan een nummer.
En hoe groot dat nummer is.

Mijn nieuwsgierigheid komt voort uit het volgende probleem:
Ik heb vier RFIDtags, drie er van vind ik de wedstrijduitslag terug.
Van de vierde wil ik het unieke nummer weten. Met dat nummer naar
de wedstrijdorganisatie gaan met de vraag:

 RFID-tag xx:xx:xx:xx:xx, welk startnummer was dat in de uitslag?

Op een eerdere ENOSIG bijeenkomst waren RFID-tag-readers.

Nu mijn vraag aan jullie:

Wie wil er op een volgende bijeenkomst mijn RFID-tags uitlezen?

Groeten
Geert Stappers

<<signature.asc>>