hoe was 't? / Re: Enosig-bijeenkomst: donderdag 10 september 18u, Oranjestraat 1

On Wed, Sep 09, 2015 at 07:45:09PM +0200, Michiel Buddingh wrote:

> En dat komt uit! :)
>
> Het staat al een tijdje op de website, maar Martin en Joost hebben
> aangekondigd een soort standup-presentatie te houden.  Ikzelf kan iets
> laten zien over het gebruiken van fuzzing om bugs in (C-)applicaties te
> vinden.

We bespraken o.a.: pagekite, freedombox, letsencrypt, owncloud, seafile, irsii,
Tarsnap en Michiel verzorgde een afl fuzzer demo.  5 mensen waren aanwezig,
toen er sprake bleek van een dubbele boeking nodigde Jochem ons uit om bij hem
thuis de bijeenkomst te houden.

Tot over 2 maanden, Groeten,