Re: enosig-bijeenkomst, woensdag 15 juli 2015, 19:30: waar? / oktober jubileum / met de pet rond / burgers

Hoi Joost,

Samenkomen op 15 juli kan bij de gezellige Eindhovense hackerspace:
www.MADspace.nl. Op onze hackerspace (gratis bier & ijs) doen we wekelijks
hacken met Open Source.

Aan watvoor bedrag denk je? Men wil (vermoed ik) best meebetalen, alleen
dan wil men ook kunnen meepranten/meehelpen aan de richting van Enosig. Kan
dat?

Fijne werkdag,

Met vriendelijke groeten,
Koen