derde woensdag oneven maand

Hoi,

In het kader van "Doen is beste vorm van denken" kom a.s. woensdag naar Eindhoven.

Tussen 20:00 en 21:00  zal ik in La Folie in de Vrijstraat zijn.

Dan zie ik wel wie nog meer naar de "enosig bijeenkomst" komt.

En over de volgende derde woensdag van een oneven maand, dit jaar 2015-03-18,
dan zijn er verkiezingen voor Proviciaale Staten. Ik ben dan stembureau-lid.
Voor mij is dat verdegigen van de buit van http://wijvertrouwenstemcomputersniet.nl/Wij_vertrouwen_stemcomputers_niet

Samengevat: Deze bijeenkomst zal ik er wel zijn, de volgende niet.

Groeten
Geert Stappers

<<signature.asc>>