Re: Open Source, Google & Privacy op zaterdag

On Sat, Dec 13, 2014 at 05:51:48PM +0100, Emilien Klein wrote:
> [...]

Volgens http://madspace.nl/privacy-cafe-eindhoven/ is er zaterdag 20 december
weer een privacy cafe in Eindhoven. Gaan afkijken hoe elders een privacy cafe
op te zetten, zit er voor _mij_ morgen niet in. Misschien is de "hoe" reeds
beschreven en is het in eigen woonplaats te lezen.

Daadwerkelijk houden van "privacy-cafes" moet mijn inziens juist buiten
de "high tech clubs" gebeuren, die ik nu als mailinglist aanschrijf.

Wanneer het er van komt, zal de tijd leren.

Samengevat: Morgen is in Eindhoven een voorbeeld Privacy Cafe mee te maken.

Groeten
Geert Stappers

<<signature.asc>>