woensdag 16 juli, derde woensdag oneven maand

Hoi,

Van http://enosig.org/

Volgende bijeenkomst

op woensdag 16 juli 2014
  ENOSIG meetup plaatsvinden in de grote keuken van Joost, bij voldoende
  aanmelding met een gezamenlijk diner vooraf. Aanmelden (via e-mail
  of IRC) voor ENOSIG is niet verplicht, maar voor het diner is dit wel
  van belang.
  Meld je aan!

Dat was volgens mij nog niet naar op deze mailinglist geweest.
Op tijd voor het diner zijn, zal er voor mij niet in zitten.
Hoe laat ik wel op de bijeenkomst zal zijn, gaan we zien.

Tot morgen, doe je voordeel met deze aanknodiging/herinnering.

Groeten
Geert Stappers