Re: gratis af te halen: sun, proliant dl 360 server and other hardware / enosig-bijeenkomst: woensdag 16 juli, bij Joost in Eindhoven

Hallo Joost,

Bedankt voor het aanbod. Momenteel ben ik voorzien.

Als je dingen afvoert is het misschien een goed idee om ze naar de ICTwerkplaats te brengen. Die zijn erg blij met dit soort zaken. Wel even bellen van te voren zodat je zeker weet dat ze open zijn.
	http://www.ictwerkplaats.nl/
	Stichting Werk & Werk (voorheen: ICT Werkplaats Woensel West)
	Celsiusplein 5
	5621 BN Eindhoven
	Tel. 040-236 60 40
Tegenwoordig heten ze