Hoe O'Reilly boeken te bestellen

Hoi,

ENOSIG heeft naast jou ook O'Reilly als sponsor.
Jouw bijdrage vind ik belangrijker, want jouw actie heeft een grotere
impact op de EindhoveN Open source (free Software) Interst Group.

Zou hebben we een held die mogelijk maakte dat we (O'Reilly) boeken
met korting (toch steeds omzet voor O'Reilly) kunnen kopen.

Hoe gaat nu dat inkoopproces?

Iets specifieker: Hoe de boeken

  Asterisk: The Definitive Guide, 4th Edition (2013)

en

  Asterisk Cookbook (2011)

via ENOSIG te bestellen?

Vertel er a.u.b. ook bij welke rechten en plichten er dan bij komen.

Dat ik naar een _boek_ vraag is een bewust keuze,
wat van een _boek_ weet ik wel dat het over vijf jaar nog te lezen is
en dat ik het in de tussentijd aan anderen mag uitlenen.

Groeten