Volgende meeting (21 februari?)

Joost van Baal-Ilić <joostvb-enosig-people@xxxxxxx> writes:
> Ideeen voor tijd en plaats voor een volgende bijeenkomst welkom.
>
> (Schot voor de boeg: weer bij Joost; of wellicht dat we iets kunnen
> regelen met Artspace Flipside, Tarwelaan, Vaartbroek, Eindhoven.)

Ik heb geen voorkeuren voor plaats (ik zit zelf denk ik wat te
krap behuisd voor een meetup), maar ik weet dat Geert een voorkeur had
voor de derde dinsdag van de maand.  (Of was het nou de derde maandag?)

Ik heb wel een suggestie voor een "thema": Synchronisatie.

Dit kan van alles zijn. Dropbox, Owncloud, maar bijv. ook offlineimap of
CalDAV.  Ik wil het niet uitbouwen tot een presentatie, maar het lijkt
me iets waar we allemaal wel op de een of andere manier mee te maken
hebben.

Een alternatief is natuurlijk om na te borrelen over FOSDEM ...