Re: di 19 nov

Geert Stappers <stappers@xxxxxxxxxxx> writes:
> Hierbij mijn toezegging dat ik volgende week dinsdag naar Burgers wil
> komen.
>
> Maar kan dat?
> Wie verzorgt het contact met Burgers?

Onze contactpersoon weet dat we er willen zijn, we hebben alleen de
afgelopen maand niet gemaild, dus ik hoop dat de afspraak nog staat.

Het antwoord is dus „Ja, tenzij”.  En in het geval van „tenzij” kunnen
we natuurlijk uitwijken naar een café in de binnenstad.

Ik ben er ook bij.  Als gespreksonderwerp stel ik voor „microformats”,
maar waarschijnlijk komt er tegen die tijd vast iets interessanters ter
tafel.