dinsdagavond 16 juli, enosig @ MADlab, Vestdijk 280, Eindhoven (was: Re: MADspace.nl MADSpace maandagavond: open source en DevOps)

Hoi,

On Tue, Jun 18, 2013 at 09:04:00AM +0200, Koen Aben wrote:

> Het was gister laat, heel leerzaam en super gezellig: *zoals altijd bij
> MADspace! ;-)*
> Op dinsdag 16 juli hebben we een volgende Open Source avond gepland bij
> MADspace. We willen deze vullen met coole Eindhovense Open Source inhoud en
> trendy DevOps tools, waarover woensdag meer.

Jep, dinsdag 16 juli ga ik graag een technisch verhaal vertellen over Debian
packaging.  Mogelijk wordt het een informeel geimproviseerd praatje.  Maar als
ik tijd heb de komende weken zal t een sjieke presentatie met lichtbeelden
worden (ik wil een vergelijkbaar verhaal gaan houden op September 6th – 7th,
2013: BalCCon Computer Congress, Novi Sad, Servië https://balccon.org/ ).