17 juni - bij MADspace over DevOps?

Hoi allen,

Elke woensdagavond en zaterdagmiddag kunnen we ook Open Source hacken bij
onze gezellige Eindhovense hackerspace
www.MADspace.nl<http://www.madspace.nl> nabij
het station (Vestdijk 280). Vanavond doen we bijvoorbeeld in een team
hacken aan OpenHAB (Open Source voor home automation)

*Bij interesse doen we de hackerspace ook maandagavond 17 juni opengooien!
Ik wil dan best een praatje geven over de belangrijke Open Source trend
DevOps <http://en.wikipedia.org/wiki/DevOps> en zorgen voor gratis bier!
;-) *

Met vriendelijke groeten,
Koen
*ps. Fontys*
Bij de Fontys een locatie regelen zoals gepland duurt helaas veel langer
dan gehoopt, ons contact verloopt bureaucratisch. Bij de Fontys mogen we
geen bier drinken en ook hebben we strikte huisregels.