Re: enosig-bijeenkomst: maandag 20 mei, 20:00. Burgers?

Is het Fontys geen optie meer?

groetjes,
Deborah

Op 18-04-13 15:50, Joost van Baal-Ilić schreef:
Hoi,

Maandag 20 mei is een derde maandag van de maand (en 2e pinksterdag); dan komt
Enosig dus weer bij elkaar.  Ik zal ff uitzoeken of Burgers dan open is.
Suggesties voor andere locaties zijn natuurlijk nog steeds welkom; als je iets
kunt regelen, dan graag.  Wat ook zou kunnen: in de gemeenschappelijke keuken
van het gebouw waar ik woon.  Meningen?  Ideeën?  Acties?

Groeten,

Joost