http://git.mdcc.cx/enosig-www.git (was: Re: enosigws: git repository met enosig website)

Hoi,

Iedereen kan nu de geschiedenis van de enosig-website lezen,
en makkelijker helpen met het beheer.  ( </hint> )

On Sun, Mar 10, 2013 at 09:58:09PM +0100, Geert Stappers wrote:
>             <snip/>

> Die afsplitsing ( het "sloopwerk" (wat subtiel snijwerk was)) is gebeurd.
<knip>

> Mijn inziens is het klaar om overgeheveld te worden naar een publieke
> repository.

Done:

r/w:

 git clone ssh://git.mdcc.cx/git/enosig-www.git

(mail mij als je schrijf-toegang wilt)

r/o:

 git clone http://git.mdcc.cx/enosig-www.git

> En ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik ben iig heel blij dat je dr tijd in hebt willen steken!