Re: Bijeenkomst & Nieuw

On Fri, Oct 14, 2011 at 11:12:37AM +0200, Jacobs Fred wrote:
> Hoi Enosig-leden,
>
> Staat er voor komende Maandag een bijeenkomst in de planning?

Het is dan inderdaad een derde maandag van de maand.

> Ben in deze nieuw en wil bij het eerste bezoek toch niet echt het risico
> lopen om in een lege ruimte terecht te komen waarbij niemand aanwezig is
> al lijkt me dit wel de meest ultieme vorm van 'open source' ;-)

Daar er nog niemand is opgestaan die een kern c.q. inhoud aan de bijeenkomst
wil geven, is dat risco serieus aanwezig.

Zelf hanteer ik een schema waarbij ik de derde maand van een oneven maand kom.
Deze november is het de eenentwintigste, twee weken na T-DOSE
 ( zaterdag 5 & zondag 6 november, http://t-dose.org )

Groeten