Re: maandag 16 mei 2011 (dat is overmorgen al!): Enosig-bijeenkomst in Burgers, Eindhoven

Quoting "Joost van Baal" <joostvb-enosig-people@xxxxxxx>:

Overmorgen is het weer de 3e maandag van de maand: Enosig-dag.  Wie is er dan
om 19:30 in Burgers?

Ik ben wel van plan om te komen.

Ikzelf ben er dan; bij voldoende belangstelling kan ik
dan wel een bijna helemaal geimproviseerde workshop Debian packaging
organiseren.

Lijkt me interessant. Ik schraap nog wel eens onvolwassen stukjes code van het net en deze info sou kunnen helpen bij het fixen van problemen of om deze spullen op een nette manier geïnstalleerd en aan de praat te krijgen.

Het is zinvol jezelf voor te bereiden door de documenten [...] te bekijken.

Weinig tijd meer voor, maar ik zal m'n best doen...

Verder is het handig als je een concreet stuk software hebt waar je mee aan de
slag wilt (bij voorkeur (maar niet noodzakelijk) al in .deb vorm).

Momenteel niks voor handen geloof ik...

Groeten,

Tom.