maandag 21 maart 2011 (dat is morgen al!): Enosig-bijeenkomst in Burgers, Eindhoven (?)

Hoi,

Morgen is het weer de 3e maandag van de maand: Enosig-dag.  Wie is er dan om
19:30 in Burgers?  Ikzelf ben er dan waarschijnlijk wel; en ik eet dan daar.
Als je ook mee wilt eten, bel dan vantevoren naar Burgers (040-2113953) en
vraag of er nog plaats is voor een extra eter.  Maandag vanaf een uur of 15:00
zal er wel iemand zijn om de telefoon op te nemen.  Een smakelijke en goedkope
vegetarische daghap wordt er geserveerd.

Burgers is op  Hertogstraat 2, Eindhoven.  Dat is ongeveer een kwartiertje
lopen vanaf Eindhoven CS.  Ik geloof trouwens dat er ook een bus stopt.  De
Hertogstraat kruist de Geldropse Weg.  Bij Woon/werk-pand Burgers
(http://www.hertogstaat.nl/) moet je de deur hebben die met een grote ijzeren
pijl gemarkeerd is.

Tot dan, Groeten,