maandag 7 februari, 19.30, Burgers, Hertogstraat 2, Eindhoven: fosdem afterparty @ enosig; vervoer FOSDEM, vr 4 t/m zo 6 feb, Brussel (was: Re: ma 7 feb enosig@burgers?)

Hoi hoi,

Op Fri 21 Jan 2011 om 07:49:27 +0100 schreef Koen Aben:
> [...]
<snip>

<snip>
> Even ter verduidelijking:
> - 15 februari is een dinsdag en 14 febrauri is Valentijnsdag.
> - 21 februari is onze derde maandag van de maand

Oeps...

> (ben ik trouwens helaas steeds vaker op verhinderd)

Koen: Wanneer kun je wel?  De huidige stand is: bijeenkomst op maandag 7 feb
(fosdem afterparty editie), maandag 21 februari (3e ma. vd maand), maandag 21
maart (3e ma. vd maand), maandag 18 april (3e ma. vd maand), maandag 16 mei (3e
ma. vd maand), ...

> *FOSDEM *Vrijdag 4 tm zondag 6 februari is trouwens weer in Brussel de
> grootste/leukste Europese Open Source Conference. Gratis entree met ook dit
> jaar een onschatbaar waardevol programma zie:
> http://www.fosdem.org/2011/preview-program )

Zaterdag 5 februari ben ik hoogst waarschijnlijk op FOSDEM.  Ik rijd zaterdag
's ochtends van Eindhoven naar Brussel en ga zaterdagavond weer terug.  Ik heb
dan een grote auto tot mijn beschikking; er zijn nu nog 3 plaatsen vrij, en er
is plaats voor baggage.  Geef een gil als je een lift wilt.

> Vroegurh in 2009 kwamen we samen op de eerste maandag van de maand: ook hele
> mooie tijden!  ;-)
>
> Graag zou ik daarom willen voorstellen op maandag 7 februari: onze FOSDEM
> after party in Burgers ;-)
> Goed idee?

Jazeker; ik ben er dan bij.

[@joostvb(+Ri)] [5:OFTC/#enosig(+nst)] :