Re: Maandag 18 okt: Open Source tools

Helaas ben ik er vanavond niet bij. Voel me wel wat schuldig hierover,
mede omdat de opkomst de laatste keer wel erg laag was - totaal 3 personen
- , maar de gezellgheid / consumpties waren er niet minder om...
Ik zal komende tijd eens kijken of er nog leuke onderwerpen zijn, om evt.
op een volgende Enosig-bijeenkomst te bespreken.

Laten we elkaar wat op de hoogte houden via deze mailinglijst, of via het
irc-kanaal #enosig.   - zie enosig site -

Gr, Peer. ( irc-nickname : CyberGabber )

Beste Enosig vrienden,