Re: Google Hackaton

Hey Maarten,

Tot bij de GTUG Hackaton: vermoedelijk met veel gezelligheid, bier en een
mooi zonnetje! Ik ben er zekers de hele zaterdag dus men kan mee terug
rijden naar het Brabantse land (vrijdag is bij mij wat moeilijker).

Met vriendelijke groeten,
Koen
ps.
Html 5, met aanstormende webvernieuwingen, lijkt mij een erg leuk onderwerp
voor de volgende Enosig meeting op 21 juni. Of anders nog iets recenters,
een overzicht van de afgelopen Google IO(
http://code.google.com/intl/nl/events/io/2010/)? Volgens mij hebben we bij
Enosig ideeen genoeg ;-)