Re: Maandag 15 maart: Open Social

Hoi Paul,

Ja-ja:-), een heel aardige discussiegroep maandagavond, wel ditmaal wat
klein. Jammer genoeg bleef mijn aankondigingsmail enkele dagen hangen in de
mailserver, vandaar...

Interessante onderwerp van je: een leuke Open Source cocktail.:-)

Met vriendelijke groeten,
Koen
ps.
Burgers heeft twee internetcomputers, maar volgens mij geen internet
connectie voor bezoekers. Of kan iemand in mei....? ;-)