Re: Maandag 22 feb: Netboot bij Enosig, demo hardware

Op 20100217 om 20:51 schreef Geert Stappers:

> Nu het contract opgerekt wordt, wil ik ook dat de prijs opgerekt wordt!

Voor de demonstratie is nog een computer meer nodig.

Zelf heb ik al een computer bij mij, een switch en ook een DHCP server.

Met die extra computer is de demo opstelling compleet te maken.
Een laptop die een netwerkboot kan doen is voldoende.
Er zal NIET op de harddisk geschreven worden.

Op de avond zelf zal ik ook naar vragen,
maar als er nu al toezeggingen zijn, dan is dat een zorg minder.

Cheers
Geert Stappers