Re: Maandag 21 dec: BSD avond bij Enosig

Hoi,

Koen en Ed: hartelijk bedankt voor het organiseren van deze avond!

Op Thu 17 Dec 2009 om 08:51:41 +0100 schreef Koen Aben:

> Op 21 december houden we een BSD avond
<knip>

Vanaf een uur of 18.00 ben ik maandag 21 december in Burgers, Hertogstraat 2,
Eindhoven.  Ik zal een Tshirt aanhebben wat me herkenbaar maakt als Enosig-er.
Hoe laat beginnen de praatjes ongeveer?

Je kunt in Burgers trouwens ook eten; als je dat wilt is het handig als je
vantevoren ff naar Burgers belt (040-2113953) en vraagt of er nog plaats is
voor een extra eter.  Maandag vanaf een uur of 15:00 zal er wel iemand zijn om
de telefoon op te nemen.  Een smakelijke en goedkope vegetarische daghap wordt
er geserveerd.