maandag enosig bijeenkomst in Burgers, Eindhoven

Op 29-04-2008 om 00:26 schreef Joost van Baal:

> Tot dan, Groeten,
>
> PS: ikzelf kan wel een keer een praatje houden over XFS en LVM en raid
> met mdadm.  Of anders een praatje over fnord en socklog en ipsvd en
> runit (zie http://www.fefe.de/fnord/ en http://smarden.org/pape/).  Of
> anders een praatje over funionfs: een combinatie van fuse en unionfs, en
> hoe dat te combineren is met nfs en de scriptjes op
> http://mdcc.cx/arch/wd/ad1810-stuff/autoindex/.  Wie weet gaat dat
> maandag 2 juni gebeuren.  Is er interesse?

<grapje>
   Het nadeel van vrije software,
   is dat je keuzes moet maken.
</grapje>

Nu vind ik alle lezing wel leuk. ( Het leuke van niet leuke lezingen is
dat ze je vooroordeel bevestigen (of dat ze je aangename verrassen))

Maar omdat er een keuze gemaakt werd, is er morgen 2 juni,
eerste maandag van de maand, geen spreker.

Ik, Geert, ben die maandagavond wel bij Burgers.

Of het een Enosig bijeenkomst genoemd mag worden, weet ik niet.
Het is aan ons om er invulling aan te geven...

Cheers