Re: maandag 2008-01-07, 19:30 enosig meeting in Burgers, Eindhoven

Hoi Open Source liefhebbers,

De december bijeenkomst was erg gezellig maar inderdaad vanwege de Sint wat
onderbezet.

Geert was er trouwens wel bij en na wat onderlinge gesprekken leek het hem
(ik trouwens ook) erg leuk als ik bij voldoende animo een korte presentatie/
demonstratie houd over Alfresco. Zoals vaker met Open Source: Alfresco
is prachtige, veelzijdige -gratis- software pakket, ditmaal voor Enterprise
Content Management en tevens Web 2.0 Application Development .

Wellicht heb je ooit al voorzichtig opgemerkt dat grote bedrijven met
moeite efficient informatie kunnen managen? ;-) Gelukkig bieden (soms dure)
ECM systemen hiervoor de benodigde oplossing. Daarbij Alfresco is hartstikke
open source en zeer vernieuwend ten opzichte van commerciele alternatieven,
zoals ik ook in de presentatie (30 min) zal uitleggen.
Ikzelf ben als Alfresco consultant / lead(ing) JEE developer hiermee
al bijna een jaar bezig en introduceer graag de leuke features en de slimme
architectuur van dit state of the art Web 2.0 product.

Met vriendelijke groeten,
Koen