Re: maandag 2 juli enosig meeting (eerste gewone maandag van de maand)

Op 27-06-2007 om 15:48 schreef Joost van Baal:

> Ik hoorde van Geert dat dat maandag 2 juli gaat worden.  Geert: ik ga
> ervan uit dat de deur van het kantoor om een uur of 20:00 open gaat.

Yep. Om acht uur beginnen. De zaal is reeds op half acht open.
(en zelfs eerder)

> Ik weet dat er een internetverbinding is in Burgers, maar of die ook in
> het kantoor beschikbaar is, en of we die kunnen gebruiken weet ik niet.
> Ikzelf zal er iig al vanaf een uur of 7 zijn, dus wellicht dat ik nog
> een handje kan helpen.

 :-)

> Meenemen van je laptop, switches, routers,
> verdeeldozen en netwerkkabels kan iig geen kwaad, schat ik zo.

Voor mij demostratie debian-installer zou ik graag gebruik maken
van een PC die sneller is dan mijn 900MHz Intel computer.
(En hij moet networkboot kunnen doen ( ik heb de server zijde bij mij )
en de disk zal overschreven worden. )

See all!

Cheers