Re: moderator/spamweerder voor deze lijst gezocht

On Fri, Dec 30, 2005 at 10:10:37AM +0100, Joost van Baal wrote:

> Ongeveer 5 keer per dag probeert een niet-geabonneerde een bericht
> naar deze lijst te sturen.  Dat is vrijwel altijd spam.  Sinds
> Mailman ingevoerd is worden deze posts niet meer gebounced, maar
> naar de lijst-beheerder (o.a. mij) gestuurd.

Kleine correctie: Sinds Mailman ingevoerd is worden deze posts niet
meer naar de topaz beheerders gestuurd, maar naar de lijst beheerders
(dat is nu het enosig "bestuur").

> Wie wil deze taak overnemen?  Het werk is zowel via email-commando's
> als m.b.v. het Mailman webinterface te doen.  Gemiddeld dus ongeveer
> 5 muiskliks per dag.

De webinterface heeft een balk voor "deze zijn alle spams, alle
weggooien", zo dat (als alles spam is) het aantal muiskliks constant
is, onafhankelijk van het aantal spams.

--
Lionel