Re: Ict-cafe op donderdagavonden in Burgers Eindhoven

Hoi,

On Thu, Jul 11, 2019 at 06:46:41PM +0000, Paul de Veth wrote:

> Binnen de kantine van Burgers is het idee gerezen om elke donderdagavond
> een Café avond te organiseren voor ICT Geïnteresseerden.
> De bedoeling is thema gerichte avonden. Dit kunnen zowel open-source
> free-software projecten zijn als politieke discussie avonden. Of
> persoonlijke projecten die onder de aandacht worden gebracht. Ook workshops
> of reviews behoren tot de mogelijkheden.

Wow, heel mooi initiatief!  t Klinkt ook n beetje als
https://www.ccc.de/de/club/chaostreffs .  Hoe dan ook, veel succes gewenst.

> Vanuit het verleden weten we dat jullie hier vroeger ook avonden
> organiseerden.Mogelijk zijn jullie ook geïnteresseerd  in samenwerking of
> anderzijds zijn sommigen op persoonlijke basis betrokken.
>
> Voel je in ieder geval vrij om op donderdagen langs te komen vanaf 20.00
> uur.

Tzt kom ik wel n x kijken, vanuit het verre Tilburg :)

> P.S als bijlage de eerste opzet van de Poster.

En die staat inmiddels als .png op
http://mdcc.cx/~joostvb/plaatjes/stuff/ICT%20cafe%20poster.png

Groeten,

Joost