Fw: Linux Presentation Day

FYI:

On Fri, Feb 05, 2016 at 12:41:38PM +0100, Frans Rijven <faja@xxxxxxxxxx> wrote
to info@xxxxxxxxxx :

Beste Linux liefhebber,

Mijn naam is Frans Rijven, secretaris van de NLLGG, met  deze website.

Alweer een tijdje geleden werd er contact met onze vereniging gezocht door een
Duitse liefhebber die ons wees op een nieuwe ontwikkeling daar, namelijk de
introductie van een Linux Presentation Day.  met deze website [
http://www.linux-presentation-day.org/ ].

Op een bepaalde dag wordt in vele steden op kleine schaal een Linux evenement
georganiseerd. Lokale pers en publiek worden (lokaal) geadresseerd.  Men gaat
uit van twee dagen per jaar. De eerstvolgende is op 30 april.

In Duitsland is het al aardig op gang gekomen en nu begint het ook in de rest
va Europa op te komen. Er zit een fanatieke Berlijnse liefhebber achter die de
zaak aanzwengelt.

Mijn vraag is, is het een idee om in Nederland mee te gaan doen? Zouden jullie
er voor voelen om zo'n dag in jullie stad te organiseren? Een paar
persberichten in de lokale pers, een paar werkplekken opstellen met Mint of
Ubuntu, een beetje literatuur neerleggen, wat deskundigen, een koffiepot  en
wachten op het publiek.

Ik zou graag jullie reactie willen horen dan ga ik kijken of er nog wat website
ondersteuning bij moet .

Met vriendelijk groet,

Frans Rijven
secretaris

On Fri, Feb 05, 2016 at 12:41:38PM +0100, Frans Rijven wrote:
>   <head>
>   </head>
>       Mijn naam is Frans Rijven, secretaris van de NLLGG, met <a
>         href="http://www.nllgg.nl/";>deze</a> website.<br>
<snip>