Re: enosig-bijeenkomst, woensdag 15 juli 2015, 19:30: waar? / oktober jubileum / met de pet rond / burgers

On Thu, Jul 09, 2015 at 12:03:19PM +0200, Martin Tournoij wrote:

> Misschien een ENOSIG BBQ? Er is bij mijn flat een gedeeld stuk ruimte, met een BBQ.

Wow, geweldig!  Kan ik iets meebrengen?  Drank, eten, ...?  Waar is t precies?
Wil je je adres met deze lijst delen?

Ik ga een verhaaltje houden dan; weet nog niet precies waarover.  Mogelijk
iets met git en debian packaging en gnu autotools.

> Een paar euro meebetalen is uiteraard geen probleem.

Verlengen tot oktober 2017 kost € 26,86.  Ik geloof dat er meestal wel n stuk
of 5 mensen zijn die mee willen betalen (we hebben er nu al 3), dus dat zou dan
n € of 5 pp worden.  Te betalen aan Michiel.