Re: [Project073 - General] post FOSDEM 2015

Ik ben maandag en dinsdag nog op cfgmgmtcamp.eu, een conferentie over (u
raadt het al) Config Management, in Gent. Veel bekende sprekers uit de
communities van o.a. Puppet, Chef, CFEngine, Vagrant, Docker, etc.

Site: http://cfgmgmtcamp.eu/
Schedule: http://lanyrd.com/2015/cfgmgmtcamp/schedule/

Tref ik iemand van jullie daar nog?

Helaas geen FOSDEM voor mij dit jaar. Veel plezier aan diegenen die gaan.

Groeten, Martijn Heemels