Re: wo 20 maart, madspace

Hoi allen,

Woensdag 19 maart vanaf 19:30 is goed wat www.MADspace.nl betreft ;-)

Bij MADspace werken we in februari trouwens aan deze hackerswedstrijd:
http://www.openeindhoven.nl/apps-voor-eindhoven/ waar ongeveer 3000 euro
aan prijzengeld in zit.

Ook zin om mee te doen? Kom gerust eens meehacken op een woensdagavond of
zaterdagmiddag!

Ik hoop dat FOSDEM dit weekend jullie weer erg goed is bevallen (ikzelf was
dit jaar helaas verhinderd).

Met vriendelijke groeten,
Koen
Namens www.MADspace.nl