Re: en waar de volgende x (di 15 okt)?

Op 2013-09-18 om 10:21 schreef Joost van Baal-Ili??:
> [...]
> Als t een beetje tegenzit met t aantal enosig-ers dat langs wil
> komen zal dat dus een euro of 4 per persoon gaan kosten.  Lijkt mij
> een beetje overdreven eigenlijk.
>
> Alternatieven zijn: weer naar een publieke avond in Burgers gaan (maandag bv.)
> Dan is er dus weer meer lawaai; het houden van een presentatie is dan dus wat
> lastiger.  Ander idee: samenkomen in de gemeenschappelijke keuken van het
> gebouw  waar ik woon.  Daar zijn tafel en stoelen, genoeg ruimte, stroom en
> wireless internettoegang.  Nadeel: de bijeenkomsten krijgen dan misschien een

Dat ik niet gedacht had dat ik de eerste publieke reactie zou doen.
Dinsdagavond is mijn reguliere sportavond en ik woon ver buiten Eindhoven.
Vandaar dat ik mij wat op de achtergrond wil houden.

Maar over wel of geen zaalhuur betalen: Dan kies ik voor _wel_ zaalhuur.
Dat onderbouwt: "eigen ruimte" en "het verschil tussen libre en gratuit".